Mijn Ignis CVT uit 2018, gekocht in mei, achteruitrijcamera met zijn briljante brede gezichtsveld veranderde plotseling ongeveer 6 of 8 weken geleden. Onderaan het scherm toont een vrij groot deel van het veld de achterkant van de auto en het bovenste deel van de nummerplaat. Ervan uitgaande dat er een fout was opgetreden, bracht ik hem naar mijn lokale showroom, waar de technicus me meedeelde dat er niets mis was. Ik legde uit dat het niet zo was als bij aankoop of in de eerste 4 maanden en wilde een uitleg over waarom en hoe het is veranderd. Hij kon me dit niet vertellen en liet me een nieuwe zien die hetzelfde deel van de auto en de plaat onderaan het scherm toont. Is dit iemand anders overkomen....Ik vind deze nieuwe 'aanpassing' niet leuk, noch begrijp ik hoe het is gebeurd en ik voel me afgewimpeld als me wordt verteld 'we kunnen er niets aan doen'. Als het geen fout is, wil ik graag erkenning dat het is veranderd en idealiter wil ik dat het terugkeert naar hoe het was toen ik het in de showroom zag en zoals het was in de eerste 4 maanden....elke input is welkom. Ik moet zeggen dat ik in alle andere opzichten meer dan tevreden ben met mijn voertuig.